}
ها انا الان اضع بين ايديكم روايتي الاولى
{ من كثـر ما كـان طيفـه قبـالى … احسـه معي و تضمه ايديني }
تحكي عن 4 صديقات حياتهم مشاكلهم فرحهم و حزنهم باختصار مسار حياتهم من و الى
و ها هي بين ايديكم الان احبائي
للكاتبـه { mzag }
1- غرور : بنوتة حلوة و شعرها بني و لون عيونها بني فاتح مرة و هي مرة تقيله و ما تعطي وجه لاحد و ما
ما تؤمن بحاجه اسمها حب و مرة مغرورة و متهورة لابعد حد و هي اجرا واحده في الشله مرة غنيه و هي
تعشق اللون الاحمر لانه ع قولتها يرضي غرورها مرة و عمرها 21 و تدرس ادارة اعمال
2- جوانا : بنوتة كيوت شعرها احمر و عيونها اخضر و امها بريطانيه بس ابوها سعودي و ابوها يشتغل في
السفارة و دايما يشوف طلبات بنته الوحيده و يلبيها بدون تفكير و هي عكس غرور رغم انهم مرة
صاحبات متواضعه و حبوبه بس لسانها طويل مرررة و عمرها 21 و تدرس مع غرور
3- رسيـل : بنوته مرة لزيزة و نايس و هي الجريئه بعد غرور و اللي في راسها دايما تمشيه لو ماتت و هي تسعى
للشي اللي تبغاه ما همها اهم شي نفذت اللي في راسها و عيونها عسلى و شعرها صابغته اشقرعمرها
21 و نفس الشي تدرس معاهم .
4- تـالا : لا يغركم اسمها من اسمها يبان انها بنوتة نعومه و كشخه لكن العكس و هي تكره اسمها مرة و ع قولها
اسمها داه حق خكارى < يعني باختصار هي عربجيه 100 % لون عيونها و شعرها اسود و عمرها 21
و تدرس معاها و عندها خويه اسمها تولين و ع قولها هي المحرم حق الشله < خخخ
2- جوانا < جوجو
3- رسيـل < ريسـو
4-تالا < تركي
شكلهِآ رووعــــة ~
حلوة تركي ذي خخخخ
نستني آلبآرت الأول !
عند تركي
في احد احياء جده الراقيه و بالتحديد في قصر
تالا كانت تكلم خويتها تولين
بتكلمها و هي مخشنه صوتها و كانت لابسه بلوزة سودا نص كم و فيها جماجم و حركات صعبه يعني و تحت البلوزة
السودا كان في بلوزة بيضا بكم طويل بس طبعا كالعاده و هي مشمرة و كانت لابسه بنطلون اسود مرة واسع عليها
ع قولتها تحب الفضفاض او الواسع بمعنى اصح و كانت حاطه كاب في شعرها و جالسه تعدله و تكلم : ايوا حبيبي
سمعتك
ترررررررررركي
انزعجت من صوتها و وخرت الجوال من ادنها و خلته بعيد شوي و بعدين قربته و حطته ع ادنها و قالت : يا عيون
تركي امرى تدللى
استحت منها مرة و قالت : وه بس مرة خزلتني < خجلتني < تقولها بطريقه دلع
اتجننت البت منها و قالت : وه ع الخجلان يا قلبي انا ااااه بس يا ريتنا في وسط الاسبوع كان شفتك و بوستك وحضنتك
و دخلتك جوه قلبي و ما اخلى و لا احد يقدر يمسك شعره منك
مرة استحت و قالت : حبييييييييييييبي تراني مرة استحي
ههههههه يا عيون حبيبك و لك تؤبرني هالشفايف اللي متل السكر
عند رسيل
ها ايش رايك تجي و الا لا
اكيييد جايه شور بدون شك
طيب كلمتى عماد و حسام و طقتهم
ريسو تراك جبتيلي القلق
طيب ساعديني جوجو اول مرة اسوي حفله كده
اوكـ فهمنا بس مو تقعدي كل ساعه و التانيه تصجي راسي تراك صدعتيني من الصبح و انتي تتكلمي ايش بالعه راديو
عمى في عينك الله و اكبر و من شر حاسد اذا حاسد
ههههههههههه لا اله الا الله حلو كده
ايوا حلو
طيب اشوفك في البارتي حق اليوم
اوك
سييا
سييا تووو
عند غرور
غرور
لفت لامها و قالت : نعم يا ماما
تعالى شوية ابيك الغرفه
ماشي دحين لاحقتك
انتهى البارت الاول
انا عارفه انه ماااارا قصير بس حبيت ادي نبذه بسيطه عن ابطال روايتي
استنى ردودكم اللي تحمسني & تشجعني اكتر
سـيـيـا
يسسلمو آلبي
شكلهِآ رووعــــة ~ حلوة تركي ذي خخخخ نستني آلبآرت الأول ! |
الله يسلمك قلبو
مرورك الاروع
نورتيني بطلتك الحلوة
بس طبعا اذا شفت تفاعل و حماس
ابدااااااااااااااع يفوق الوصف
واسلوب راقي وممتع
وبارت جميل
وارجو تقبل مروري
نورتني
يسلمو خيووو كلك ذوووق
عند تركي
ترررررررررركي
انزعجت من صوتها و وخرت الجوال من ادنها و خلته بعيد شوي و بعدين قربته و حطته ع ادنها و قالت : يا عيون
تركي امرى تدللى
استحت منها مرة و قالت : وه بس مرة خزلتني < خجلتني < تقولها بطريقه دلع
اتجننت البت منها و قالت : وه ع الخجلان يا قلبي انا ااااه بس يا ريتنا في وسط الاسبوع كان شفتك و بوستك وحضنتك
و دخلتك جوه قلبي و ما اخلى و لا احد يقدر يمسك شعره منك
مرة استحت و قالت : حبييييييييييييبي تراني مرة استحي
ههههههه يا عيون حبيبك و لك تؤبرني هالشفايف اللي متل السكر
ترررركي ما اقدر خلاص انا حاقفل ما اقدر استحمل اخاف اموت مـ
بسم الله عليك جعله يجيني قبلك يا قبلي
لالالالا لا تقول كده
اتضايقت تالا من الهرجه قالتلها : اقولك بس قلبت خكري على غفله
هههههههههههه احلى خكري في عيوني كمان
يا بت ارحميني لا تخليني اجي لعندك
عجبتها الفكرة و قالت : تعالى و قالت بدلع : وحشتني مـوووت
لالالالالالالا انا جايك لو ع حمار الله لا يعوقني بشـر
ههههههههههههه و الله
يب
يلا سلام دحين جايك
سلام
طيب كلمتى عماد و حسام و طقتهم
ريسو تراك جبتيلي القلق
طيب ساعديني جوجو اول مرة اسوي حفله كده
اوكـ فهمنا بس مو تقعدي كل ساعه و التانيه تصجي راسي تراك صدعتيني من الصبح و انتي تتكلمي ايش بالعه راديو
عمى في عينك الله و اكبر و من شر حاسد اذا حاسد
ههههههههههه لا اله الا الله حلو كده
ايوا حلو
طيب اشوفك في البارتي حق اليوم
اوك
سييا
سييا تووو
و لبست جوانا فستان احمر و من تحت الصدر في شريطه لونها ابيض جايه على شكل فيونكه و حطت روج احمر مرة
كان اللون جريء و حطت بلاشر و كحلت عيونها بالاسود و سوت بف و فردت شعرها من ورى و طلع شكلها جريء
و مرة حلو .
رسيـل : كانت لابسه فستان موف من البدايه الين نص الفستان و هو حرير و الباقي قماشه عادي و من نص الفستان
في فيونكه صغيرة و سوت شعرها كله غجري و رابطته بالكلبسه ع جنب طلع شكلها مرة جنااااان
رسيل
التفتلها راحت سلمت عليها و قالت : ها جو
لا لسه شوفه عينك انتي اول احده
كويس
جرتها من يدها ع المطبخ و قالت : يلا تعالي حضري معايا
اوك
و دخلوا و هم بيتكلموا و سمعوا في صوت في المطبخ التفتوا
واحده متفاجاه ع الاخر و التانيه مستغربه
و عند غرور
غرور
لفت لامها و قالت : نعم يا ماما
تعالى شوية ابيك الغرفه
ماشي دحين لاحقتك
و لحقت امها
غرور قفلى الباب وراك
اوك
غرور انتي كبرتي يا بنتي
ماااااااااما بليييييييز اذا بتعيدي الاسطوانه كل مرة حقت الخطاب انا اقولك بنفسي ريحي بنفسك و قوليلهم
بنتي ما تبغى تتزوج .
طيب تعرفي مين هو
قامت و قالت : لا ما ابغى اعرف
حتى لو قلتلك انه فيصل الـ …
كانت بتطلع بس وقفتها كلمه امها و رجعت ع ورى و لفت عليها و قالت : رجل الاعمال المشهور
ايوا عليك نور ها ايش قلتي
مدري يا ماما سيبيني افكر
و جات بترح الا افتكرت و صرخت
بسم الله عليك يا بنتي اشبك
نسيييييييييت حفله ريسو الا لا تطربقها فوق دماغي و قالت بعجله : انا رايحه باي
و ان شا الله يعجبكم
و توقعاتكم تهمني مرة